• Haris Pilton objavio album

Haris Pilton objavio album "DUB XXL Vol 1."

samostalno izdanje
samostalno izdanje 2024.
4. Lipanj 2024

Treći album za slovenski reggae band

Slovenski reggae bend Raggalution nakon studijske pauze od sedam godina napokon su objavili treći album “Improterrestrial”. Ovaj fusion reggae bend nakon izdanja “Mask Of Liberty” i “Gatekeeper” svoj jedinstven zvuk koji ih je profilirao u jedne od najboljih bendova na ovim područjima, nastavili su lansirati s lakoćom. Njihov izvitopereni reggae muzički je dosljedan zvuku koji su gradili zadnjih 13 godina stoga na “Improterrestrial” nema mnogo iznenađenja, ali je izražena progresija njihovog rada koji ni na trenutak nije zastao.

Album je najavio izvrstan singl “Footsteps”, a prepoznatljiva truba Ištvana Tadiana njihova je okosnica oko koje grade zvuk, što je slučaj i u navedenom singlu. Luka Beden pojačanom s pratnjom koju je utjelovila Kaja Stegovec na back vokalu reda pjesme s porukama koje se dotiču potrage za višim smislom, a šire Raggalution poruke pravice, bore se s unutarnjim demonima i svjetskom nepravdom. Njihovu poetičnost zaokružuje konstantana igra klavijature (Jure Grahek) i osebujan, pomalo živčan zvuk trube. “Improterrestrial” ima više od nekoliko singlova koji bi lako funkcionirali samostalno kao što su “Juxtapose” i “Shaman’s Mask”. Žiga i Mak na gitari i basu  guraju cijeli bend u himničnoj “Omega Empress” , a “Moondance” otvara ska prizvuk koji je sigurno rasplesao mnoge tijekom njihovih koncertnih promocija albuma po Sloveniji. I dalje se drže raznih stilskih upliva pa njihova inačica reggae glazbe ponovno dobiva na bogatstvu zvukova što album čini raznovrsnijim za slušanje. Naslovna “Improterrestrial” sa svim elementima funka, reggaea i jazza pokazuje svu sviračku i aranžmansku raskošnost Raggalutiona. Raggalution sa svojim skromnim pristupom pomalo otvaraju vrata u bogat muzički svijet kojeg su dizajnirali za sve ljude otvorene za prijem različitih glazbenih fuzija.

Već sam negdje pisala o procvaloj slovenskoj reggae sceni, a Raggalution su još jednom potkrijepili tu teoriju “Improterrestrialom”. A kako ovaj bend zaista zvuči, provjerite negdje uživo jer njihovi nastupi su bogati raznovrsnom plejadom zvukova koju ova ekipa savršeno kombinira u koherentnu Raggalution fuziju.