I-Grade Records
I-Grade Records 2014.
16. Prosinac 2014

Midnite - "Ride Tru"

Kvalitetan muzički performans

Tko je mislio da će se Midnite ove godine zadovoljiti s dva objavljena albuma, prevario se. Nakon njihove kolaboracije s I-Grade Records na ovogodišnjem albumu "Beauty For Ashes", ovi reggae velikani s otoka St. Croix s novim "Ride Tru" upisuju svoju devetu po redu suradnju s ovim labelom.

Suradnju koja je u više navrata iznjedrila neke od njihovih najboljih izdanja. U pravilu to znači da se onda Midnite vraćaju onom stilskom formatu, koji im najbolje odgovara i u kome su najjači - tvrdi roots reggae bez previše, često usiljenih eksperimentiranja i čudnih stranputica, kao što je primjerice bio slučaj s prethodnim "Stand The Test". Nije da Midnite i u ovaj novi album nisu ulili i nekoliko inovacija - u "Restore" dočekuje fini r'n'b štih s funky flerom. "Arise Again" krase atmosferični dub efekti, a u "Calm The Day" se pojavljuje zakulisna harmonična akustika, te se u "To Them" prostire prava svečana atmosfera s himničnim duhačima. Na novom albumu se i pjevač i stihopisac Vaughn Benjamin pokazuje s neobično živahne i energične strane. Njegovo uobičajeno liturgijsko, transu slično pojanje ovdje na mahove zamjenjuju melodične vokalne dionice s puno više dramatike i emocija, a u "I Beseech Jah" mu se na mikrofonu pridružuje Pressure. Široki synth fundamenti, pojačani tečnim skankovima gitare i nježnim bas linijama kompletiraju ove vrhunske aranžmane, sa snažnim naglaskom na harmoniju u ritmici i melodiji. Između toga se, kao u "To Ge Da", pojavljuje decentna truba, ili snena melodica u prije spomenutoj "I Beseech Jah". Na drugoj strani, u "Worry Fee" krckaju razne perkusije i tupe bas linije ispod psihodeličnih synth valova. Suradnja s I-Grade, tako se barem čini, dečke iz Midnite uvijek iznova upgrejda na kvalitetniji muzički performans. "Ride Tru" tu nije iznimka i može se ubrojati među njihova (naj)bolja izdanja.