Reggae Roast - "More Fire!" - vruća ljetna roba
2023.
15. Lipanj 2023

Drugi studijski album Reggae Roasta

Britanske sound system perjanice nove generacije Reggae Roast nakon vrućeg albuma “Turn Up the Heat” objavili su drugo užareno studijsko izdanje “More Fire!”. Između ta dva izdanja Reggae Roast lani su završili kao posebni gosti na britanskoj turneji UB40-a koja je bila posvećena preminulom Astru “Terencu” Wilsonu. A sada je stiglo vrijeme za predstavljanje novog studijskog rada koji će i ovo ljeto oriti s mnogih zvučnika. Kao što i sam naziv kaže, “More Fire!” donosi vruću robu za plesne podije i predstojeće ljetne festivale.

U njihovom već prepoznatljivom stilu, Reggae Roast ponovno su okupili mnoštvo reggae zvijezda, uključujući veterane Horace Andyja, Johnnyja Clarkea i Horsemana, zajedno s suvremenijim artistima poput Gappy Ranksa, Mr. Williamza i Soom T. Reggae Roast su i ovdje ostali žanrovski neograničeni i slobodni u šaranju između reggae stilova. Pronašli su dobru recepturu kako spojiti rocksteady i dancehall, roots, jungle i dubstep.

Album lagano otvara stara njuška Horace Andy čiji glas možete prepoznati da vas netko probudi u pola noći s “Lets Live In Love”, a kroz album se dalje vozi s Marleyevom obradom “Crazy Baldhead” iz 1976. godine koju je u ovom slučaju fenomenalno opjevao Donovan Kingjay, a produkcijski se upisao i megaproduktivni Dubamtix. Stiže nakon toga reggae/dancehall crossover traka “My Selecta” s Gappy Ranksom na majku i Adrianom Rossetijem iz UB40-a na saksofonu koja se naslanja na “Midnight Hour” riddim The Silverstonesa. Na izvrsnog Gappy Ranksa se odlično nadovezao sve bolji Mr. Williamz sa svojim specifičnim vokalom na “Portfolio”, a ponovno se ukazuje još jedna legenda Johnny Clarke na “Spiritual Healing”. Lovers rock poemu “Let Me Be Your Man” začinio je Donovan Kingjay koji se na ovom izdanju profilirao kao najperspektivnije ime. Earl 16 koji nikad ne razočara se pojavljuje u klasičnoj rocksteady trakci “I’ll Get Along Without You”. Moć ženskog vokala na ovom albumu pojavljuje u obliku kraljice raggamuffin stila Soom T u pjesmi “Listen”. Soom T počela je najavljivati novo izdanje koje bi trebalo ugledati svjetlo dana ove godine stoga je “Listen” prava uvertira u njen novi rad. Zadnja dva songa s Natty Camapellom i Horsemanom zapaliti će jungliste s hibridnom reggae/drum’n’bass obradom legendarne “Blood & Fire”, a Natty zakucava album u dubstep crossoveru “Go Take A Hit”.

Ljestvicu su Reggae Roast sami sebi s debitantskim albumom "Turn Up The Heat" postavili visoko, a s “More Fire!” su je preskočili. Ovo su neke nove visine u pogledu kvalitete produkcije i izbora gostiju. Obzirom da se ljeto još nije zakuhalo kako spada, upalite “More Fire!” za zagrijavanje.