11-7 Records
11-7 Records 2016.
25. Srpanj 2016

Prince Alla - "Run Come"

Moderni klasik

Nije on bio nešto pretjerano produktivan u svojoj prvoj fazi, ali gotovo sve što je snimio u sedamdesetima, kasnije je poprimilo kultni karakter. Njegovi hitovi poput "Pillar of Salt", "Stone" ili "Youthman In the Ghetto" su ušli u povijest, kao i album "I Can Hear the Children Singing", kojeg je britanski Blood and Fire label u proširenom izdanju ponovno objavio 2002. godine. Ali je Prince Alla, s kratkim prekidima, ostao aktivan sve do današnjih dana iako dugo vremena uopće nije imao pojma koliko je priznat i cijenjen izvan Jamajke kao prvoklasni roots reggae vokalist i jedan od takozvanih foundation artista. I to mu se treba priznati.

Kao i u mnogim drugim slučajevima, distributeri njegovih izdanja su mu lagali da mu se glazba ne prodaje dobro vani, a prema tome nije imao ni skoro nikakve zarade od toga. Tek kad ga je jedan izvjesni Asher Selecta iz Švicarske u devedesetima doveo u Europu, postalo mu je jasno koliku popularnost on zapravo uživa u relevantnim krugovima. U dvijetisućitima su potom uslijedile njegove kolaboracije s Jah Warrior ("Glory" i "More Love") i Russ D AKA The Disciples ("One Bright Day"), koje su ga ponovno dovele u žižu pažnje ali i pridonijele da pozne godine provede dostojanstveno i s par novčića u džepu za razliku od mnogih drugih reggae veterana.

Njegov novi album "Run Come" je također jedna kolaboracija. Ovaj put s producentima Felixom 'Dubvisionist' Wolterom i Lennartom Tacke iz njemačkog 11-7 Records. Riječ je o showcase albumu s vokalnim i dub verzijama u kojemu Prince Alla remizira gore spomenuti, njegov najveći hit "Pillar of Salt" te predstavlja nove materijale, za koje Prince Alla kaže da spadaju među njegove najbolje. A jedna od novih skladbi je "Ethiopian Vibes", na kojoj se pojavljuje još jedna jamajkanska legenda, slavni DJ iz Channel One studija Lone Ranger.

Bitna razlika između albuma s Jah Warrior i Russ D-om, koji su se ravnali po UK roots i dub postulatima, i ovog novog je ta što "Run Come" prenosi izvorni jamajkanski roots reggae i dub šlif po uzoru na sedamdesete. Studijski bend 11-7 Recordsa M7 All Stars, koji u svojim redovima ima i članove od The Senior Allstars, je poznat po svojim tipičnim reinterpretacijama zvuka i stila sedamdesetih. Aranžmani za ovaj album imaju izvornu roots reggae notu u kojima vokali od Prince Alla dolaze do najvećeg i najboljeg izražaja, kao i njegovi, pretežno biblijskim i rastafari motivima protkani tekstovi. Natrag u Njemačkoj ih je Dubvisionist podvrgao svojemu majstorskom dub tretmanu po svim pravilima profesije.
Rezultat je jedan moderni klasik, koji se ne boji usporedbe s najboljim izdanjima od Prince Alla.