Jarring Effects
Jarring Effects 2016.
5. Srpanj 2016

High Tone Crew Sound System - "Dub Invaders vol. 3 - Part 2" 12''

Boom!
S nuz-projektom Dub Invaders su si članovi francuskog sastava High Tone stvorili platformu preko koje se mogu artistički ispuhati u onim pravcima koji su na njihov moderni hibrid bas glazbe najviše utjecali, a to su reggae, dub, dancehall i sound sistem kultura općenito. Počevši 2009. godine s objavom prvog Dub Invaders albuma, pa drugog nastavka u 2012. godini, ova tekuća 2016. je obilježena pojačanom aktivnošću Dub Invadersa u kojoj su najavili izlazak čak četiri EP-a i jednog dugosvirajućeg albuma.

Prvi EP su objavili ranije ove godine u kojemu su si dali čast dvojica High Tone članova Twelve i Aku-Fen, a u ovom novom izdanju na red su došli Roots'n Future Hi-Fi i Led Piperz. Ova dvojica su se odlučili na vrlo zanimljiv eksperiment kombinirajući digitalni dancehall osamdesetih s uplivima hip hopa, dubstepa i duba. Glavna traka EP-a "Boom Sound" i njena instrumentalna verzija su tu stilsku kombinaciju najopširnije uhvatile. S jamajkanskim pjevačem Isiah Mentor na noge su uspravili energičnu i vraški plesnu himnu dancehallu s galopirajućim beatom, rešetajućim digitalnim basom i laserskim synth-valovima.

U "Bright Lights" su zaronili u hip hop/reggae vode s bermudskim pjevačem Troy Berkley, koji je sa sobom donio finu calypso-repeticiju preko koje se tumaraju snažni hip hop beatovi s natruhama drum'n'bassa, kaotične policijske sirene i prostrani, centrifugalni basevi. Hip hop ostaje glavna nit vodilja i u "Adapting" feat Hatboy Harry AKA Likkle Ferguson, koji je sve to s dancehallom povezao svojom raggamuffin vokacijom dok se u pozadini od njega odbijaju masni basevi, oštri synthovi i dinamični reggae skank, preko kojih velikom brzinom prelijeću anđeoski puhači.

U novom EP-u dečki iz High Tone/Dub Invaders skankuju, luduju i ispaljuju baseve kao da ne postoji sutra. Opet su uhvatili i doveli u studio izvrsne vokaliste. I opet su iznenadili svojim eksperimentom, koji ne poznaje vremenske i žanrovske granice. I što je najbolje, možemo se pripremiti za još više od toga ludila.