Jarring Effects
Jarring Effects 2016.
24. Ožujak 2016

Dub Invaders - "Vol. 3 - Part 1" 12''

Prva faza velikog plana

Dub Invaders imaju velike planove za ovu tekuću godinu. U planu su četiri EP-a i jedan dugosvirajući album. Prvo je ovo 12-inčno izdanje na kojemu im gostuju Omar Perry ("Behold"), sin slavnog Lee Scratch Perryja, te njemački MC Doubla J ("We Gonna Make It"). Nije ovo prvi put da su Dub Invaders, koji su zapravo sound sistem-ogranak sastava High Tone, domaćini nekima od najistaknutijih imena u reggae i dub sceni. Već na njihovom posljednjem i drugom po redu albumu iz 2012. godine su se mogli čuti primjerice Solo Banton, Echo Ranks, El Fata i drugi sličnog renomea.

Svima koji su imali priliku čuti ovaj francuski sastav jasno je da oni pripadaju najprogresivnijim snagama scene, ne samo francuske scene već i šire, a ništa drukčije nije ni s nuz-projektom Dub Invaders. U njemu proizvode vrlo aktualne stilske kolaže s kojima u pravilu muku muče zvučnici, a kojima je najšira zajednička imenica bas glazba uopće. Tako i na ovom izdanju žongliraju s elementima duba, reggaea, steppersa, dubstepa i divlje elektronike - sve nabrijano za najbolji sound sistem ugođaj.

Pored ove svetkovine basa i ritma, koja svoj vrhunac ima u dvjema pratećim dub verzijama u režiji od Aku-Fen ("Behold Version") i Twelve ("We Gonna Make It Version"), Dub Invaders su imali zgoditak i s gostujućim vokalima, koji su zasukali rukave i isporučili vrhunski performans, kombinirajući dinamičnu ragga i singjay vokaciju (MC Doubla J) s harmoničnim vokalnim pasažama (Omar Perry). Pored ovakvih izdanja, nije nikakvo čudo što francuska dub scena sve više raste.