Ariwa
Ariwa 2016.
26. Svibanj 2016

Mad Professor - "Mad Professor Meets Channel One Sound System"

Ujedinjeni giganti

Bio bi ovo samo još jedan u dugom nizu Mad Professorovih albuma, da tu nije jedan detalj koji mijenja sve - ali apsolutno sve. Naime, u svom novom izdanju, Ludi profa je se povodom šezdesetogodišnjice postojanja sound sistem kulture u Velikoj Britaniji, koja je otpočela još prošle godine, urotio s legendarnim britanskim sound systemom Channel One, te je se s njima zatvorio u Ariwa studio i stavio u pogon svoju notornu dub komoru.

Na drugom kraju te paklene mašinerije je izašlo deset spacey i u detalje zaljubljenih dubova, u kojima Profa, u prvom dijelu albuma, još jednom dokučuje svoju najbolju formu. Drugi dio albuma su miksevi samog Mikey Dreada, koji su čak za jedan stupanj bolji od Profinih. Ali svi dubovi albuma su prostrani, plesni i obogaćeni lucidnim igrarijama raznim efektima i zapravo vrlo inovativnim miksom, prikazujući autentični UK dub u najboljem svjetlu. A u traci "Blood Donor" je gostovao nitko drugi do slavni U-Roy!

Pri tome Profa nije mogao naći bolje suradnike. Channel One sound system je institucija na otoku i jedan od najstarijih i najuspješnijih tamošnjih sound systema. Oformljen 1979. godine od strane Mikey Dreada i njegova Brata Jah T, Channel One, koji je dobio ime po kultnom jamajkanskom studiju i istoimenom labelu, je u velikoj mjeri zaslužan za razvoj britanskog duba i reggaea. Već dugo godina uz Mikey Dreada je MC Ras Kayleb na mikrofonu, a njih dvojica čine savršenu kombinaciju Mikey Dreadovog snažnog i bastičnog UK duba i spiritualne rastafari komponente, koju Ras Kayleb odašilje putem pozitivnih vibracija u svom prepoznatljivom chanting stilu.

Samo je u toj cijeloj slici, da bi bila kompletna, trebao još Mad Professor, koji je također jedna od glavnih figura britanskog duba. Album "Mad Professor Meets Channel One Sound System" je objavljen usporedno s njihovom zajedničkom turnejom, koja ih odvodi uzduž i poprijeko britanskog otočja i nekoliko europskih destinacija, a sve u znaku proslave najstarije sound sistem kulture u Europi. Pa čestitamo!