Soulbeats Records
Soulbeats Records 2014.
14. Rujan 2014

Ashanti Roy, Pablo Moses, Winston Jarrett – "Natty Will Fly Again"

Vintage roots reggae

Roots, roots i još jednom roots - novi kolaborativni album "Natty Will Fly Again" te odvodi što je bliže moguće do samih korijena reggaea.

Tri veterana i živuće legende okupile su se zahvaljujući pjevaču kalifornijskih Groundation i poletjeli još jednom u visine. Harrison Stafford je pored svoje vokalne aktivnosti u spomenutom bendu također i producent, a svoje solo projekte objavljuje pod pseudonimom Professor (ne zamijeniti s Mad Professorom). Premda na ovom albumu on sam ne pjeva, njegov je rukopis posvuda primjetan. Jazzom i afričkim motivima kao u "More Mandela" inspirirani roots reggae aranžmani njegova su "krivica". Ali pravi izazov albuma su njegovi akteri, to jest vokalisti: Winston Jarrett, Pablo Moses i Ashanti Roy. Svaki s po tri novo komponirane i za ovaj album snimljene pjesme i isto toliko pratećih dub verzija. U konačnici smo dobili impozantnih sat i dvadeset minuta dug zvučni katalog s nekim od najvećih reggaea pjevača stare garde, a koji još uvijek obitavaju među nama. Kao dobro, staro vino se prezentiraju ova trojica, a njihovi glasovi, iako obilježeni godinama, zadržali su one svoje prepoznatljive note. Ipak, energičnost u glasu je osjetno popustila kod ovih slavnih pjevača i to bi bio, ako bi se tražio, jedini nedostatak albuma. Vrlo "trijezni" aranžmani i vokalizacija više su za nostalgičare i sladokusce vintage roots reggaea, a isto vrijedi i za dubove.

Professor se ovdje ravna po izričito klasičnim dub postulatima, igrajući na sigurno i bez znatne ekstravagancije u miksu. No zato je cijeli album prožet masivnom harmonijom melodije i ritma. Glatke i tečne bas linije, mistična one-drop ritmika i lepršave melodije jazzy gitare ("Satan Let Go") te syntha ("Jah Prophecy"), analognih orgulja ("Hallelujah") i klavira u kombinaciji s živopisnim vokalima ovih reggae veterana zaokružuju potpuni vintage roots ugođaj bez većih iznenađenja.