Undisputed Records
Undisputed Records 2023.
9. Studeni 2023

Skarra Mucci - "Perfect Timing" - reggae bez granica

Novi album za dancehall kralja
Istinski ljubitelji reggae glazbe teško mogu ostati ravnodušni prema Skarra Mucciju koji s prijateljskim stavom prema glazbi i glazbenoj industriji slovi kao dobri duh reggae scene. Svoju prepoznatljivost je stekao neospornim talentom kojeg je dijelio u ranijim kolaboracijama, a iako slovi za dancehall kralja Skarra Mucci se lako prilagođava bilo kojem smjeru u reggaeu. A to je pokazao u u osmom studijskom albumu "Perfect Timing" u kojem je iskazao svoju ljubav prema sound system kulturi koja je u konstantnoj evoluciji diljem svijeta. Čini se kao da se Skarra Mucci s lakoćom transformira pa tako album započinje s pjesmom "Here I Come" s kojom Skarra Mucci moćno kreće na "Perfect Timing" putovanje s roots elementima kroz koje se odmah ističe njegov specifični vokal. "Roots Rock Reggae" na kojem gostuje Yaniss Odua s Martinika jedan je od aduta na albumu, a neodoljivo podsjeća na najbolje dane i izdanja Dub Inca. Na albumu se priključio i Johnny Osbourne u verziji svog klasika iz 80-ih "What A La La" koja je za ovu priliku izvedena od strane francuskog riddim makera Manudigitala što je zapravo ispala odlična kombinacija koju vrlo lako mogu zamisliti u svim verzijama plesnih podija. A kad smo već kod Manudigitala, Skarra Mucci je uzvratio gostovanje na njegovom predstojećem albumu "Step Up" u pjesmi "Fi Di Youths". A da se Skarra Mucci dobro snalazi u teškaškom stepperu pokazao je to u "Who Fool Them" koju je producirao sve dominantniji Derrick Sound. Ono što je posebnost ovog izdanja je da ste prije teškog duba skakali na digitalni dancehall u "Rappa Pam Pam" ili na hitmejkerski riddim L'Entourloopa u moćnoj "Street Dance". Tako je Skarra Mucci pokazao ljubav prema reggae glazbi, što je i slavodobitno ustvrdio u intervjuu kojeg sam imala priliku nedavno raditi s njim.

Intervju: Skarra Mucci: "Ovo radim više iz ljubavi nego iz želje za slavom"

Glazba s porukom ne bi trebala imati granice i predrasude, a ovaj jamajčanski artist s europskom adresom to kroz cijelu svoju glazbenu karijeru uporno radi na tome. I fakat nije bitno radi li se o dubu ili dancehallu ili rootsu, bitan je dobar vibe koju muzika donosi i poruka koja je temeljena na iskonskim vrijednostima. Jer koliko se sjećam, muzika bi trebala biti hrana za dušu. Skarra Mucci je ponovno odradio dobar posao, a da se razumijemo "Perfect Timing" nije nikakvo čudo od albuma. Ali zato nudi na pladnju to bogatstvo reggae glazbe koje je u ovom nemilosrdnom vremenu pomalo zapostavljeno.