Del Arno Band u Beogradu - Bašta puna mirisa divljine

Mahala Bounce!
Mahala Bounce! 2021.
1. Studeni 2021

Fokus - “Juggler's Diary”

Osvrt na novi Fokusov album premiješanih stilova
Iako je prije nekoliko dana srpski producent Fokus objavio singl “Cumbialist Fashion” u suradnji s Ragga Twinsima za španjolski La Selva Records, ovdje se ipak osvrćemo na njegov zadnji album “Juggler's Diary”. Već sam naziv albuma “Juggler's Diary” ukazuje da se ovdje radi o izdanju premiješanih glazbenih stilova, a svi su oni vrlo karakteristični za dosadašnji Fokusov rad. Njegovo žongliranje stilovima uvijek je iznimno kvalitetno i pametno napravljeno, s dozom profinjenosti koja izvrsno funkcionira na kućnim zvučnicima kao i na soundsystem zabavama.

Album otvara zarazna “Wicked Man Sound” koja je već ranije objavljena kao singl, a masterizirao ju je legendarni španjolski producent Mooncat. Treba posebno istaknuti i "Avramica Dub" na kojoj Fokus po prvi put svira melodiku uz vlastite dub taktove, a pjesma je inače nastala kao posveta jednoj multikulturalnoj rudarskoj naseobini ispod brda koje dijeli Srbiju i Bugarsku. Iz Fokusovog serijala vjerovali ili ne, pjesma “Twilight Village” sadrži sample sa seoskog natjecanja u selu Sumrakovac, dok je “Listening To Tubby” omaž King Tubbyevoj legendarnoj “African Roots” u kojoj u potpunosti dolazi do izražaja prava Fokusova junglist ćud i priroda.

Album možemo ubrojiti u Fokusov klasik, bez puno iznenađenja. Njegova nova kombinatorika duba, dubstepa, junglea i drum'n'bassa kroz “Juggler's Diary” mudro je složena i zapakirana, niti u jednom trenutku ne umara slušatelja već štoviše, potiče na djelovanje u bilo kojem životnom smjeru. A po dobrom starom običaju, Fokus svoju glazbu dijeli šakom i kapom, stoga i “Juggler's Diary” možete nabaviti besplatno na njegovom bandcampu.