Easy Star Records
Easy Star Records 2021.
23. Travanj 2021

Gentleman’s Dub Club - "Down To Earth"

Novi album Gentleman’s Dub Cluba
U jeku pandemijske krize koja je nepravedno pogodila ponajviše glazbenu i industriju organizacije događaja, primjetan je porast studijskih izdanja. Kao da glazbenici traže ispušni ventil u razdoblju kada se ništa ne događa, a navikli smo da se događa puno toga. Pod konstantnim pritiskom tržišnog natjecanja, brojanja klikova i lajkova često se zaboravlja njegovanje kreativnosti. A bez same kreativnosti glazbenika, cijelog ovog popratnog sadržaja ne bi ni bilo. A svoju kreativnu energiju Gentleman’s Dub Club ispostavljaju kroz novo izdanje. S neba pa na zemlju, usred famoznih zaključavanja dolazi nam "Down To Earth" s kojim Gentleman’s Dub Club još jednom utvrđuju svoju kvalitetu. Kada su se pojavili 2009. godine s EP-om "Members Only" Gentleman’s Dub Club slovili su za pravo osvježenje na europskoj reggae sceni, ali tek s albumom “FOURtyFOUR” iz 2013. GDC kreću u svoju pustolovinu. Danas, desetak godina kasnije s albumom "Down To Earth" bend može potvrditi svoj prepoznatljivi kojeg su gradili svih ovih godina.

Album otvara “Castle In The Sky” zaraznog refrena dok naslovna "Down To Earth" u nastavku podsjeća da zapravo želimo zaplesati među gomilom ljudi, slobodni od svakih ograničenja. U romantičnoj i sjetnoj “Honey” ugostili su perspektivnu Hollie Cook, koja sa svojim prozračnim vokalom uvlači vas u pjesmu bez obzira htjeli vi to ili ne. Na drugom gostovanju u “Night Shift” pojavljuje se bristolski MC Gardna koja donosi glasnu poruku o važnosti te podcijenjene noćne smjene koju je sad sustav diljem svijeta tako uspješno ugušio.

No da nije sve tako nabrijano i crno, Gentleman’s Dub Club iskazuju kroz “Moonlight Dreams” i “Smile” koje vode u bezbrižnost koju tako brzo zaboravljamo, dok “Sugar Rush” donosi čiju slatkoću gotovo možete okusiti. Album zatvara nabrijani steppersLast Chance”, a toplo se nadam da nam to nije last chance to dance.

Ovi česti gosti naših obalnih festivala pred kojima je neizvjesna budućnost ponovno su ugodno iznenadili. Deset pjesama izvrstan su balans žanrova koje bend godinama njeguje; dub, reggae, ska, jazz i elektronika njihov su putokaz. Izvrsne sviračke dionice, vrhunska produkcija, kvalitetni gosti i tekstovi te zajednička, bendovska simbioza očito su rezultirali još jednim impresivnim albumom Gentleman’s Dub Club.