×

Easy Star Records
Easy Star Records 2017.
8. Lipanj 2017

Gentleman's Dub Club – "Dubtopia"

Ljetno štivo
Johnathan Scratchley i društvo su nakon dvije godine izdali novi album, "Dubtopia". Za razliku od prethodnog "Big Smokea", ovog puta nisu se u tolikoj mjeri naslanjali na mekani pop zvuk, već su isti izmješali sa svojim dub korijenima. Naravno, nije ni ovoga puta riječ o tvrdom undergroundu, ali utjecaj duba je primjetan. Pitanje je samo gdje je nestao ska koji se povremeno mogao čuti na prvijencu "FOURtyFOUR". Gentleman's Dub Club domaćoj publici su poznati kao stalni gosti Outlook festivala, a karakterizira ih nešto lakši dub pomješan s mainstream prizvukom popa, što ih zapravo i čini jedinstvenima. Gentleman's Dub Club su tako idealan ljetni izvođač, dok ležimo na plaži i uživamo u hladnom napitku.

Međutim, GDC je i odličan live band, a takvim ih čine aduti skriveni u nešto tvrđi (kao nekada „High Grade“) ili brži ritam (nekada „Feels like“). "Dubtopia" u tom pogledu sada nudi „Hotter“, „Take Control“ (s Taiwan MC-em) te aktualni singl, „Fire in the Hole“ (s Parly B-em i fantastičnom Evom Lazarus). Sasvim je sigurno da će sva tri nabrojana uratka svojom energijom dodatno poboljšati ionako vrhunske koncerte ovog benda. Što se laganijeg zvuka tiče, GDC briljira uz „Your Light“ i „Dancing in the Breeze“ te vedar rocksteady uradak „Sun Kissing“, šireći osjećaj topline i pozitivne energije. Svojevrsni skladni prijelaz između ova dva različita karaktera GDC-a nudi „Gridlock“, koji u redoslijedu albuma prethodi gostovanju Lady Chann koja uz pomoć GDC-a šalje jasnu poruku mladim curama u „Young Girl“. Upravo se ova suradnja pokazala kao najbolji dio albuma, isporučujući jasnu angažiranu poruku uz visoku razinu pozitivne energije. Nažalost, "Dubtopia" ima i svojih ne tako svijetlih strana, pjesama koje su ispod prosjeka kojeg GDC pruža te uvlače dozu dosade na inače vrlo dobar album (poput „Higher Ground“ ili „Fade Away“). Iako dvije navedene pjesme razvodnjavaju dojam Dubtopije, riječ je o vrlo solidnom albumu koji u svakom segmentu nadmašuje svog prethodnika, „Big Smoke“. Energija pojedinih suradnji s ovog albuma obećaje i odlične koncertne izvedbe, dok laganiji dio albuma pruža savršenu podlogu izležavanju u hladu na plaži.