Independent Records
Independent Records 2009.
14. Prosinac 2009

Paul Fox: 'Walls Of Jericho'

Zidovi Jericha upakirani u album
Paul Fox je jedan od vokala u kultnom bendu Alpha & Omega, koje smo imali prilku gledati u Zagrebu prije skoro dvije godine u Moćvari. Paul Fox u Alpha & Omegi djeluje od 2008. godine kada je u Italiji upoznao Dan I-a.

Nedugo poslije toga Dan I ga je zamolio da mu bude gostujući vokal u naslovnoj pjesmi ovog albuma 'Walls Of Jericho'. Paul Fox je dvije godine prije toga (2006.) snimio pjesmu 'Poverty' za B- stranu singla, dok se na A- strani našla pjesma 'Ceasefire' od Michaela Rosea, što Paul ističe da mu je to bila velika čast i početak suradnje s reggae velikanom. Jonah I i Paul 2007. objavljuju singl 'Babylon Kingdom Fall' by Michael Rose.

Najveća uspješnica ovog albuma 'Down Inna Rome' je snimljena s Jonahom (Alpha & Omega) u ranim devedestima, no potpuno su zaboravili na nju, te su je izvukli iz zaborava za vrijeme planiranja ovog izdanja. U suradnji s Fullnessom, Paul je snimio 'No More Fire'. Pjesma 'Brighter Day' je snimljena 2005. godine, te je predviđena kao lagana pjesma po zahtjevu njegove supruge, ali je nanovo snimljena s malo bržim ritmovima u kojoj su Fellipe SoulJah (Brazil) i Fullness dali svoj doprinos, snimajući gitaru, odnosno bubnjeve. Tekst za 'Spare A Thought' je nastao sredinom devedestih, a snimana je nekoliko puta dok nije završno 'ispeglana' u kojoj Stuart Webb gostuje kao gitarist.

Kako je ovaj dub/reggae album možda predugo čekao da dođe do svog službenog izdanja, deset godina sakupljanja materijala se ipak isplatilo. Također za kraj moram spomenuti da se među zahvalama spominju i akteri hrvatske scene, Trip to Zion, Vrki (RDK) i Zu- Bam (Trip to Zion), te da je uvrštena fotografija našeg fotografa Gorana Den Popovića sa zagrebačkog koncerta.