×

Bandzone s.r.o.
Bandzone s.r.o. 2014.
22. Svibanj 2014

Discoballs – "Dance Like Nobody's Watching"

Praška ska atrakcija

Baš kako i naslov albuma kaže, ovaj je album namijenjen plesu uz odličan ska repertoar. Skankanje je zajamčeno, a ako se Discoballs vrate na Jadran (ili u unutrašnjost Lijepe Naše?), biti ćete u prilici ponovno doživjeti  ovu pozitivnu energiju uživo. Budući da je ovaj bend poprilična nepoznanica hrvatskoj publici, počnimo prvo s kratkim upoznavanjem.

Discoballs je praška ska atrakcija koja već osam godina uspješno miješa ska sa soulom, countryem, surf rockom i punkom šireći pozitivne vibracije diljem Europe. Devetero veseljaka, predvođeno ultrasimpatičnom Ančom, iza sebe ima tri studijska albuma, ali upravo je zadnji "Dance Like Nobody's Watching" najplesniji i najveseliji. Upravo taj album je zvuk koji će najviše odgovarati ovom bendu koji se prije svega odlikuje odličnim live nastupima. Također, sve što ovaj bend radi, rađeno je u DIY maniri te stoga i činjenica da je njihov prvijenac, "Disco Very Chanel", bio nominiran za ska/reggae album godine u Češkoj dobiva na težini.

"Dance Like Nobody's Watching" je savršeni soundtrack kućnih zabava i poprilično hitoidna kolekcija pozitivne energije. Prvi singl, "Shake Your Ass" je već rasplesao mnoge, a prate ga i "TGIF", naslovna "Dance Like Nobody's Watching", ska obrada Genesisovog klasika, "Jesus He Knows Me", "Just One More Beer" itd. Na ovom je albumu 3rd wave ska zamjenila potpuno konfuzna, ali fantastična mješavina ska i surf rocka, uz stalne ulete pop-punka i dionice puhačkih instrumenata koji cjelokupnom zvuku daju specifičnost i dozu dodatne energije. Budući da se prvenstveno radi o live bendu, ovako moćan i vedar album vjerojatno će zvučati još bolje uživo, ali dok ga ne doživimo u tom izdanju, ostaje nam uživati u pozitivnom i plesnom Discoballsu u CD i mp3 playeru.

Iako je riječ o vrlo dobrom albumu, mogla bi vam zasmetati njegova jednoličnost. Naime, iako su pjesme pojedinačno vrlo zanimljive i vedre, postoji špranca koju gotovo sve pjesme albuma prate te postoji mogućnost brzog zasićenja kod višekratnog slušanja cjelovitog albuma. Svojevrsni odmak od standardnog okvira ovog albuma nudi akustična verzija "Melodya", inače pjesme koja usvojoj izvornoj formi potječe s Discoballsovog debi albuma. Iako se radi o zanimljivoj obradi, čak i boljoj od originala, ova skladba previše odskače od standardizirane forme albuma te se stoga vrlo teško uklapa u njegovu cjelinu. No, bez obzira na standardiziranu formu ovog albuma gdje pjesme od samog početka do njegovog svršetka, uz pojedinu iznimku, previše nalikuju jedna drugoj, sasvim sam siguran da će svaki ljubitelj ska glazbe i plesa za sebe naći barem nekoliko hitova s ovog albuma.

"Dance Like Nobody's Watching" savršen je soundtrack za ljetne zabave koje su nam sve bliže, kako one kućne, tako i one pod vedrim nebom. Ančka, fantastična brass sekcija i ostatak Discoballsa odradili su izvrstan posao i siguran sam da će vas rasplesati. Malo u uho bode manjak raznolikosti u kreativnom stvaralaštvu, ali siguran sam da vas ni to neće smetati dok uživate uz vrhunski češki ska-punk. Vrijedi još samo istaknuti da se album može nabaviti u CD ili LP formatu na službenoj stranici benda  za 10ak eura. Zaplešite kao da vas nitko ne gleda!