Boomrush Productions
Boomrush Productions 2021.
7. Svibanj 2021

TriXstar - “Dear 2020”

Novi EP od TriXstar
TriXstar već desetak godina žari i pali njemačkom reggae/dancehall scenom, a svojim djelovanjem uvijek se borila za vlastito mjesto pod suncem na sceni u kojoj inače dominiraju muškarci. Čak i kada je riječ o pjesmama lakše tematike, TriXstar ohrabljuje sve potlačene, ponižene i zlostavljane da se riješe okova te izrastu i zablistaju. A posebno se obraća ženama kako bi ih ojačala da izbjegnu rodno specifične uloge, postanu snažne članice društva i žive punim potencijalom. Hrapavi i specifični glas daje težinu njenoj glazbi pa tako i u novom EP-u “Dear 2020”.

EP "Dear 2020" osvrt je na prošlu godinu. Globalna situacija goruće djeluje na osobni emocionalni svijet i probleme ljudi širom svijeta, pa tako i na samu TriXstar. Na "Dear 2020" pokušava svoja vlastita iskustva pretočiti u riječi. EP otvara ljubavna "Love" koja poziva na univerzalnu ljubav prema svima, U “You” se dotiče priče koja je temeljena prema vlastitom iskustvu u Kingstonu gdje se suočila sa surovom stvarnošću nejednakosti u društvu, dok "Own Way" i "Smile" odražavaju njeno osobno emocionalno putovanje. Čak i kada u “Satisfy Me” govori o odvajanju od otrovnog partnerskog odnosa, TriXstar zapravo govori o brizi o sebi, o prepoznavanju onoga što je dobro, a što loše za vas. S pjesmom "Wonders" se oprašta od 2020. godine i poziva slušatelje da uživaju u divnim stvarima koje život nudi. Fluidnost njenog vokala uspješno su pratili na cijelom EP-u glazbenici iz Gentlemanove grupe Evolution Band

Krizna godina 2020. dala je izvođačima mnogo materijala za kreativnost, a TriXstar je to iskoristila za izbacivanje nagomilanih frustracija, a da pritom ne zaboravlja na optimističnu stranu života.