Sassja - "Chwakka" - eksperiment je uspio

Mascom
Mascom 2019.
17. Veljača 2019

Del Arno Band - "Ako ne znaš šta da radiš"

Novo izdanje starih velikana
Nakon podugačke diskografske pauze (čitaj: 13 godina), Del Arno Band uspješno otvara 2019. godinu, a time i novo poglavlje u svojoj karijeri. Nakon raskršća dva brata Jovana i Vladana Matića koji od 1986. godine kontinuirano vode sastav, Del Arno Band ostaje pod vodstvom Jovana Matića. Jovan Matić je oko sebe okupio mladu i perspektivnu ekipu koja uspješno pretače Jovanove vizije u glazbena djela. Del Arno Band zakucali su sviračke temelje reggaea na Balkanu, a 2019. pokazuju da su još uvijek jedan od vodećih sastava na ovom teritoriju.

Album "Ako ne znaš šta da radiš" ozbiljan je materijal koji vrlo lako može prisvojiti slušatelje koji reggae ne smatraju dovoljno ozbiljnom glazbom. "Ako ne znaš šta da radiš" otvara filozofska “Sudbina je svih da prođu” koja prolaznost života uzima za ozbiljno, a tematika se preslikava i u “Kajanje”. “Kajanje” nosi breme onih neomiljenih strana života - težinu i sumornost. Srećom, album nije presvučen isključivo crnilom i donosi nam “Ljubav” koja nam je prijeko potrebna u vremenu otuđivanja. Ako maknemo na stranu borbu dobra i zla koja se proteže kroz cijeli album, ostaje kritičnost društvu. “Opsesija sobom” donosi ironičan pogled na potrošačko i ispeglano društvo čiji smo robovi u svakodnevnom životu, a za izlaz iz ropstva nazire se rješenje u aktualnom singlu “Meni se okreni” otkuda potječe stih za naslov albuma. Album zatvara suradnički singl “Još uvek ima nade” koji je nastao s Hornsman Coyoteom 2017. godine. Hornsman Coyote sa svojom pojavom daje sladunjavu notu vjere u utopističko društvo. Za one koji ne znaju Hornsman Coyote je svoj zanat ispekao u Del Arno Bandu, a “Još uvek ima nade” komotno može postati himna za sve popularniji new age pokret na Balkanu.

Jedanaesteročlani sastav bez broja jedan na uzglavlju savršeno aranžmanski kroji cijeli album. Dvije gitare i dvije klavijature podebljani perkusijama i puhačkom sekcijom obojali su cijeli album detaljima. Svirački potpuni i vokalno jaki Del Arno Band uspješno se vratio u A ligu gdje mu je i mjesto.