AmpliFyah Music
AmpliFyah Music 2018.
20. Veljača 2019

Bun Dem Riddim EP

Prvi hrvatski riddim EP
Prvi hrvatski riddim EP izašao je pod etiketom Amplifyah Musica, a na riddimu koji potpisuje DR.obi gostuju Anja G, Tenna Star i legendarna Queen Omega. Iako će ime reggae dive s Trinidada definitivno privući najviše pažnje na ovaj EP, naslovna pjesma, "Bun Dem", pripada Anji G. Neobičan je to potez s markentiškog stajališta, no s glazbenog je gledišta sasvim logično da je ovdje ipak prednost dana Anji kao dijelu dueta koji već neko vrijeme žari i pali domaćim partijima. Oni koji su imali priliku uhvatiti Anju G i DR. obija uživo tijekom posljednjih godinu dana, mogli su se uvjeriti da se radi o sve boljoj i uspješnijoj suradnji, a "Bun Dem" je jedan uspješan proizvod upravo te suradnje. Ujedno, "Bun Dem" je, za sad, najbolji Anjin uradak te je sasvim zaslužio čast naslovne pjesme. Oni koji redovito obilaze dub plesnjake širom Hrvatske i regije su ga imali priliku puno puta čuti i uživo. Kako je sasvim jasno iz naslova, radi se o klasičnoj reggae temi, paljenju Babylona, a Anja se u njoj solidno snašla. Iako se ne radi o nekom vanserijskom vokalu, Anja se vrlo dobro uklapa u ovu priču i sa svakim uratkom sve više napreduje.

Glazbena podloga njenoj, ali i preostale dvije pjesme EP-a je zanimljiva kombinacija steppa duba i digitalnog dancehall zvuka. Na našoj maloj sceni takav je zvuk vrlo ugodno osvježenje te je taj koncept za sada (prema doživljenom u nastupima uživo) vrlo dobro prihvaćen. Jasno, znak je to da DR.obi radi vrlo dobar posao te ovim, ali i prethodnim izdanjima, predstavlja nam se kao vrlo perspektivan producent.

Queen Omega nikada nije samo poznato ime pa je tako i ovdje odradila solidan posao. Iako daleko od svojih najboljih uradaka, uspjela je svojim jedinstvenim glasom obogatiti prvi, ali vrlo dobar hrvatski riddim. Iako je ovo zapravo jedan netipičan riddim, u odnosu na ono što smo navikli od nje, sasvim se dobro prilagodila nešto drugačijem zvuku i vrlo dobro „legla“ na DR.obijev riddim. Za kraj nam je ostala i Tenna Star, našoj publici prepoznatljiva kao jedna od vokalistica One Dreada (ne, neću je nazvati trećinom TNT-a). Iako smo znali da se dobro snalazi u reggae hitovima, prvi put slušam njen autorski rad te moram priznati da sam ugodno iznenađen. Mjesta za napredak ima, ali „Liberation“ je vrlo dobar početak.

"Bun Dem" vrlo je zanimljiv proizvod jednog od trenutno najzanimljivijih projekata domaće scene te je ujedno i jedan od jačih aduta na njihovim nastupima. Kao takav, poslužio je kao baza za riddim EP te je polučio sasvim dobar rezultat, ugostivši (uz Anju) jedinstvenu i renomiranu reggae umjetnicu, Queen Omegu i debitanticu Tennu Star. Istovremeno, Amplifyah se pretvara u jednu zanimljivu platformu od koje (sudeći po onome predstavljenome do sada) možemo u budućnosti očekivati puno toga zanimljivog.
Tekst:   Tomislav Milićević