×

Balkan's HiFi
Balkan's HiFi 2011.
30. Studeni 2011

Fokus – "Echoes EP"

Besplatno izdanje Fokusovog novog EP-a

Fokus se vratio. Nakon dva odlična EP-a u izdanju Balkan's Hi Fi-a, Fokus nije dugo čekao ni na svoje treće izdanje. Ponovno je riječ o digitalnom EP-u kojeg putem interneta daruje svojim fanovima potpuno besplatno. Ovaj Fokusov treći službeni uradak ne razlikuje se mnogo od svojih prethodnika. Kao i u prva dva, i na ovom se izdanju pojavljuju dubstep, dub i drum and bass. Otvaranje je pripalo pjesmi „Rain Forest Dub" koja se može opisati kao tipičan Fokusov ambijentalni digitalni dub. Iako sama po sebi nije najupečatljiviji uradak ovog izdanja, poslužila je kao lagani uvod u još jedan odličan EP mladog producenta koji krupnim koracima korača ka vrhu regionalne dubstep i drum and bass produkcije. Svoj talent u potpunosti je razotkrio na sljedeće dvije pjesme, „Oh Baby" i „Babylon Me A Provoke". Prvospomenuta iz laganog swinga praćenog laganim elektronskim beatom polako prerasta u zanimljivu dubstep kompoziciju, dok je „Babylon Me A Provoke" savršeni dokaz da Fokusu ni nešto teži dubstep zvuk nije stran te da mu isti jako dobro leži. Osim spomenutih, ovdje se mogu naći još dva veoma dobra ambiental dub uratka, „U Mimohodu" i „Lion Dub",  te još dvije, nešto žešće, dubstep uzdanice („Peppermint" „Conquer") koje će vas oduševiti. Kada sam se već zabrinuo da je Fokus odustao od svojih sjajnih jungle/d'n'b remixeva, na kraju albuma me dočekalo veliko iznenađenje. Riječ je o budućem velikom hitu, remixu reggae klasika, „Hooligan", pjesmi koja je doživjela nebrojene prepjeve i remixeve, a kojoj smo se svaki puta iznova veselili. Sada i Fokus ima svog aduta u toj priči, a riječ je o adutu koji nikako ne smije proći nezapaženo.

Fokus uskoro kreće u osvajanje Balkana te se, nakon Makedonije i Srbije, priprema DJ nastupima pokoriti i Hrvatsku - i to već kroz nekoliko dana. Riječ je o premijernom nastupu u Zagrebu, a zatim i u Rijeci na proslavi drugog rođendana našeg portala. Na taj pohod odlazi naoružan svježim i odličnim EP-om, „Echoes".