Domino Recording Company
Domino Recording Company 2010.
6. Listopad 2010

Tricky - "Mixed Race"

Novi album bristolske legende
Iako ne mogu u potpunosti biti objektivna prema instituciji zvanoj Tricky, premda je njegov nastup na zagrebačkom Jarunu bio srednja žalost, Tricky je s najnovijim albumom 'Mixed Race' nastavio zadovoljavajući niz uspješnica nakon dobrog izdanja 'Knowle West Boy' 2008. godine.

Ovo je drugo Trickyevo izdanje za Domino Records, a album je snimljen u Parisu gdje izvođač trenutno živi. Na albumu se osjećaju utjecaji Jamajke, Sjeverne Afrike, a i Francuske. Na albumu je ugostio neizbježan ženski vokal irsko- talijanskog podrijetla, Franky  Riley koja je putovala s njim na turneji zadnje dvije godine, a ovo joj je bilo debi snimanje. Tu su također i Terry Lynn, Bobby Gillespie, Hakim Hamadouche, Blackman, ali i Marlon Thaws, Trickyev brat, koji je ujedno trinesti od četrnaest braće i sestara!! Tricky ostaje u svom prepoznatljivom elementu. Iznenađujuće kratak album (cca pola sata), kroz poigravanje s blueseom u neodoljivo vas privlači na stisnete repeat nekoliko puta.'Come with me'. 'Murder Weapon' aktualni je singl kojeg možete čuti na lokalnim radio postajama, ali je zapravo obrada jamajkanskog hita Echo Minotta s početka devedesetih. Album otvara dimom zavijena 'Every Day', dok bok uz nju stoji 'Kingston Logic' koja je istovremeno rastrgana i plesna, ali daje vrlo bitan tempo u nastavku albuma. Gostovanje alžirskog gitarista i vokala  Hakim Hamadouchea u pjesmi 'Hakim' daje albumu istočnjački šarm kojeg nismo navikli slušati kod Trickya. 'Mixed Race' zatvara 'Bristol To London' uz koju možete samo žaliti još album ne traje dulje.

Nedvojbeno, Tricky je sazrio, eksperimetira i izašao je iz sjene, što on i sam izjavio uoči izdavanja albuma:

"Every album is a learning experience and this is concentrated music, there's no dilution. I'm comfortable in my own skin now, comfortable with being in the light. I'm not just a kid from Knowle West trying to build a future, I have some experience, I can experiment, I can be honest, and honestly, musically, I can't be touched. I used to hide in the shadows when I played live, now I perform. I used to hate doing interviews, now I feel honoured that people would be interested in what I have to say. I've spent my life going between cultures; Mixed Race is about that, and in a very direct way."

Da li je uspjeh osobna satisfakcija ili medijska pompa? Procijenite sami...