Goldheart Music
Goldheart Music 2016.
18. Veljača 2016

Rob Symeonn - "Indigenous in Dub"

Dubom do savršenstva

"Dub Work" je naslov jedne od pjesama novog albuma, ili bolje rečeno dub verzije albuma "Indigenous" iz 2014. godine njujorškog reggae pjevača Rob Symeonna, naslov koji točno oslikava o kakvom se izdanju ovdje radi. Naime, ozbiljni dub posao je ovdje odrađen od strane afirmiranog švedskog inženjera zvuka, glazbenika i producenta Jonahgold, koji je primjerice u prošlosti već surađivao s Daweh Congo u sjajnom albumu "Ghetto Skyline" i njegovom dub pandanu "Dubby Skyline".

Dok je Jonahgold poznat i cijenjen prvenstveno radi njegovog inovativnog pristupa, Rob Symeonn je s druge strane skroz naskroz konzervativni roots reggae glazbenik, koji se vidi u tradiciji velikih angažiranih Rastafari-pjevača. Stoga je bilo malo vjerojatno da će se ova dvojica ikad udružiti u neki zajednički projekt. Ipak je do toga došlo kroz američki Easy Star All Stars label, u kome su se obojica angažirali. Doduše, Symeonn više nego Jonahgold.

No, kako god bilo, na početku rečeni album "Indigenous" ih je zajedno proslavio. Pri čemu je Jonahgold obuzdao svoju eksperimentalnu stranu i napravio prostora klasičnim roots reggae postulatima, što je rezultiralo svojevrsnim modernim klasikom osviještenog roots reggaea. Baš onako kako je Rob Symeonn to i zamislio, a Jonahgold kao producent mu je dopustio da pri tome sam odabire i riddime.

Dub je, međutim, teren Jonahgolda i ovom prilikom si je on dopustio više kreativne slobode, stovarivši jedan dosta odlijepljeni i spacey album. Atmosferičan, halucinantan i lucidan u miksu, "Indigenous in Dub" je koncipiran za pozorno slušanje i potrebno je "utonuti" u njega da bi se osjetila cijela njegova čar. Jer pun, dapače prepun je malih faceta i kerefeka iza kojih stoji razrađeni koncept usavršene dub forme, kakvu danas imaju još samo rijetki poput Jonahgolda.