Ineffable Records
Ineffable Records 2023.
25. Listopad 2023

Khalia - “Stay True” - talentiranost u punom sjaju

Khalia na uzlaznoj putanji
Nadolazeća jamajčansko britanska pjevačica Khalia napokon je objavila svoj debitantski EP “Stay True” koji se najavljuje već dulje vrijeme. Khalia je kroz svoj prvijenac spojila mnoge žanrove poput reggaea, dancehalla, grimea, r’n’b-a pa čak i gospela. U tom cijelom miksu žanrova Khalia ipak svodi svoj rad pod zajednički naziv, a to je reggae. U svojim izjavama navodi da je reggae njena kuća, a u debitantskom album osjetno je uloženo mnogo truda uz pomoć nagrađivanog producenta Tonya "CD" Kellya koji ju prati od njenih početaka. Khalia je svoje prve korake napravila na Jamajci no sa šest godina je s majkom prebjegla za boljim životom u London. Njeni redoviti posjeti Jamajci učinile su je velikom štovateljicom reggae žanra koji ju profilirao kao pjevačicu. Još 2016. godine Shaggy impresioniran njenim glasom povezao ju je s Kellyem, a danas je to rezultiralo njihovom zajedničkom kolaboracijom na pjesmi “Double Trouble” u kojoj figurativno razmjenjuju otrovne ljubavne strelice. Sada već veteranka jamajčanske reggae scene Tanya Stephens ukazala na pjesmi "No Answer" u kojoj zajedno s Khalijom ukazuje na društvene probleme na koje kroz godine već nema adekvatnih odgovora od viših instanci dok su vokalne sposobnosti objema pjevačicama ravnopravno istaknute. Uz ove veterane žanra, Khalia je na EP-u ugostila i Mortimera na ljubavnoj "Things and Time" u kojoj dominira r’n’b prizvuk koji apsolutno legao vokalu Mortimera, da pritom nije prigušio Khalijine vokalne dionice, a mladi Blvk H3ro se lako uklopio u viziju Khalijinog albuma u završnoj pjesmi “Go”.

Khalia se nije prošvercala na svom debitantskom izdanju “Stay True”, pokazala je svoju talentiranost u punom sjaju koju tek treba potvrditi kroz uporan rad. Ako ostane vjerna sebi i onome što je pokazala na ovom albumu, uzlazna putanja u karijeri joj je osigurana.