Maninalto!
Maninalto! 2012.
30. Prosinac 2012

Makako Jump - "Munchies"

Talijanska reggae ekipa

Povodom deset godina postojanja ovog benda, ekipa iz Trsta odlučila je objaviti šarolik glazbeni spektar kojim su se njezini članovi bavili proteklih godina. A naslovnica albuma je slika i prilika onoga što vas čeka kada pokrenete ovaj uradak; pregršt šarenila i veselja bez puno razbijanja glave. Ni samo porijeklo benda neće vas zavarati – opušteni reggae i ska posjeduje karakteristike pijevnog i pomalo plastičnog talijanskog zvuka koji se uglavio i u ovaj žanr.

Iskustvo benda ogleda se u širini stilova koje koriste, s varirajućom kvalitetom. Tako „People kill people“ i „Betta fi ja man“ nakon nekog vremena počinju zvučati kao brojalice koje s vremena na vrijeme osvježi, ili još dublje potkopava pripjev. „Blaze upon mi chalice“ tako ostaje zanimljiv zbog instrumentalnih ulomaka povjerenih puhačima. Očito popularni balkanski zvuci uvukli su se u sve glazbene sfere, pa tako i ovdje uspješno upotpunjavaju „Come follow me“, dok „Rag doll“ naginje funky zvuku. Nakon njih slijedi nekoliko brojeva poznatog i pitomog zvuka, lako pamtljivih i plesnih melodija. Svoj zvuk kombiniraju i s ponešto drum'n'bassa dajući tako novu dimenziju i obradi pjesme  „I'll never forget“.

„Munchies“ je opušten, plesan i zabavan album, kojega od rizika monotonije spašava širok spektar zvukovnih boja dobiven širenjem sastava. S uigranim saksofonom, uvijek uhu ugodnom brass sekcijom, ponešto elektronike i cijelom četom različitih vokala gdje svaka komponenta daje nešto svoje, nastaje vesela zbirka u kojoj će svatko željan plesa i zabave naći nešto za sebe.

Zahvaljujući svojim brojnim koncertima i nastupima na festivalima, Makako Jump zaslužio je status usviranog i zabavnog benda. A kako to sve zvuči možemo čuti ovog ljeta, već u mjesecu lipnju, na Croatian Reggae festivalu u Splitu.

Tekst:   Mia Ćaćić

Moglo bi te zanimati