Tadiman & SouLove Band - "White Lines"

• Mungo's Hi Fi x Marina P -

Mungo's Hi Fi x Marina P - "Soul Radio"

3. Veljača 2020

FC Apatride UTD - "Dub Worldism"

Dub verzija albuma "Third Worldism"
Krajem 2019. godine FC Apatride UTD objavili su album "Dub Worldism", dub izdanje njihovog petog studijskog albuma "Third Worldism". FC Apatride UTD predali su u ruke “Third Worldism” Aleksandaru Markoviću Echomeru, Roku Kovaču Countrymanu, Benu Kingu Kingswayu i Rej Forteu Jah Reju. Navedena ekipa okupljena oko benda protkali su album kroz dub i pritom pridonijeli dubini njihovih aktivističkih poruka. Analitičnost FC Apatride UTD-a naspram povijesti i politike nije zapostavljena, štoviše dub izdanje je njihovu kritičnost još više naglasio. Njihova dub strana albuma je teška kao olovo, no s druge strane iznimno primamljiva.

Album otvara “Ah Dub” u obradi Countrymana i odmah vas bombardira s dozom teške artiljerije, a da pritom nisu zapostavljeni Kheirawijevi tekstovi. U istom stilu se nastavlja u dub verziji “Take 'Em Out” u režiji Jah Reja, a Kingsway je melankoniju pretočio iz “Parasite State” u “Parasite Dub”. Vrhunac albuma sljeduje u Echomerovoj “Camarines Dub” i “Belly Dub Button” koju također potpisuje Kingsway. Uvode nas u svijet psihodeličnog duba s izraženim gitarističkim dionicama popraćene masivnim basom. Glasna poruka iz “Fergusona” i dalje je prisutna u dub verziji, dok “Dub Against Empire” također vjerno prati originalnu izvedbu. Trojac “Naxalites Dub”, “My Dubbing Time” i “Dub Ye” privode ovo izdanje kraju.

Izlazak dub strane ovakvog albuma učvrstio je status FC Apatride UTD-a među pristašama, a sigurno je privukao i nove štovatelje. Valjalo bi čuti kako "Dub Worldism" funkcionira na velikim zvučnicima.