Samostalno izdanje
Samostalno izdanje 2011.
15. Travanj 2011

Jah Love - "Strength for Life"

Talijanski reggae
Jah Love je talijanski reggae bend  čije se djelovanje proteže još od 2001. godine, a čine ga osnivači sastava Fabrio Cesarini (vokal), Andrea Mussi (klavijature), Francesco Maffoni (gitara), Giulio Gramegna (bubnjevi) i Michelangelo Vercesi (bass). Jah Love je unazad deset godina odsvirao mnoštvo nastupa uživo, a također se mogu pohvaliti da su dijelili pozornicu s izvođačima poput Capletona, Franziska, Ganjamama, Dub Sync, Mika i mnogi drugi.

Godine 2002. im izlazi prvi EP 'Kingston', a pjesma 'C´è' (vibra positiva) uvrštena je na kompilaciju Italian Reggae Summer koja je izdana 2003. godine. Iste te godine snimaju svoj drugi EP pod nazivom 'Soltano Una Cosa', a u travnju 2007. godine napokon izdaju svoj prvi album 'Creation' koji je naišao na pozitivne reakcije i publike i kritike, te je promoviran na mnogo talijanskih, ali i stranih radio postaja. Nakon pozitivnih reakcija uslijedila je turneja pod logičnim nazivom Creation Tour u sklopu koje su nastupali na Rototom Sunsplash festivalu, Bornasco Reggae festivalu i Sun Day festivalu na kojem su nastupali s poznatim talijanskim reggae pjevačem Jaka.

Nakon što sam ovo štreberski prevela, vrijeme je da krenemo na sam album 'Strength for Life'. Nažalost, nisam imala priliku poslušati njihove ranije radove da ih mogu direktno usporediti i vidjeti koliko je bend napredovao u svom radu (ili nije). U svakom slučaju, njihove roots/dancehall poskočice na ovom albumu vrijedi poslušati, a definitvno favorit albuma je 'Ganja Pipe', koji je pregazio čak i naslovnu stvar. Album otvara 'Bam Bam Studio' koji vam daje naznaku za dancehall mood u daljnjem tijeku albuma. No da se razumijemo, iako je bend talijanskog porijekla, tekstovi su im na engleskom jeziku (sad me pomisao na dancehall na talijanskom pomalo zaintrigirala). Da Jah Love njeguje različite stilove reggae glazbe, pokazuje i pomalo dubiozna 'World Sound Clash'. Ako i postoje stilski uzori dečkima iz Jah Love benda, onda mi to miriši na nekakvu mješavinu Alborosija i Black Uhuru. Sve u svemu, album nije pružio ništa novo, no svakako će poslužiti kao lagano štivo za predstojeće ljetne dane. Uskoro ćemo podijeliti jedan primjerak na nagradnoj igri, pa možete prosuditi i sami.