×

Universal Music
Universal Music 2016.
20. Siječanj 2017

Frenkie, Kontra & Indigo – "Putanja"

Punokrvni album

Etablirani šampion stoji bok uz bok s najvećim rap potencijalom i najmlađim članom najpoznatijeg tuzlanskog kolektiva, FM Jama... Priča zvuči savršeno, pogotovo kada se radi o punokrvnom albumu. U trenucima kada su vrhunac regionalne scene grupe wanna be komičara čiji uratci nerijetko izazivaju dvojbe je li riječ o pokušaju satire i humora ili autor stvarno ne može ponuditi više, album pun kvalitetnih rima i ozbiljne tematike vrlo lijepo liježe u uho.

Iako Frankie odavno nije na svom kreativnom vrhuncu, i dalje spada u vrh bosanske rap lirike. Kontra već dugo pokušava isplivati, ali zapravo biva zakočen domaćim glazbenim (ne)ukusom i upornošću da to učini na pravi način. Unatoč tome, sve je popularniji u granicama rodne države, a i privlači sve više štovatelja van tih granica. Treći autor albuma tek treba poći na put kojim je vokalni duet davno krenuo. Imajući to u vidu, jasno je da se ovdje radi o tri različite generacije FM Jamovih vojnika koji su na potpuno drugačijim etapama puta ka uspjehu. Album time sastavlja zanimljivu cjelinu, ali mu, možda baš zbog navedene razlike u iskustvu, nedostaje konačni udarac kako bi zauzeo mjesto klasika. Unatoč tome, s obzirom na lokaciju i trenutak, riječ je o vrlo dobrom uratku. Nema kod Frenkiea više bijesnog protesta poput „Hajmo rušit'“ ili himne poput „Gori“, ali i dalje vlada trenutkom i vrhunski prenosi (sada mnogo lagodnija) životna iskustva. Istovremeno Kontra skuplja vrlo dobre strofe čekajući na svoje hitove koji će ga lansirati iz potencijala u legendi. Sve to promatra i od njih uči mladi Indigo kojega tek čekaju svijetle godine. Iako već sada dostojno prati suvremene trendove i utjecaje, slažući kremi bosanskog repa vrlo zanimljive beatove, njegovo vrijeme tek dolazi, a s iskustvom će, siguran sam, uslijediti još bolji i zanimljiviji beatovi. Ukoliko volite noviji rap zvuk u koji uplivavaju razni utjecaji iz sfere elektronike, vjerujte, za Indiga ćete čuti sljedećih godina. Do tada će Indigo graditi uspjeh uz potporu starijih kolega iz kolektiva.

Frenkie, Kontra i Indigo složili su zanimljivu kolekciju u kojoj se najviše ističu „Bratmoi“, „Malkice“ i „Putanja“, ali koju popunjavaju i ostali vrlo dobri uratci i s tekstualne i s glazbene strane. Iako ove pjesme neće poharati klubove, svakom ljubitelju suvremenog zvuka leći će rime i beatovi te će se vrlo često isti naći u njegovoj playlisti.