Undisputed Records
Undisputed Records 2016.
9. Lipanj 2016

Skarra Mucci - "Dancehall President"

Pokoravanje vrha

Poznat je kao singjay, reper i vokalist - pravi raggamuffin, kojega još zovu i "lyrics millionaire", ali po jednom sigurno ovaj Jamajkanac nije poznat - po skromnosti. Njegov prošli album je nosio pompozni naslov "Greater Than Great", a sada se vraća kao "Dancehall President"; 'I know that they don't know that I'm the king' - priznaje on u naslovnoj traci, a sad bi valjda s ovim novim albumom to svi trebali konačno skužiti.

Da ovu titulu ipak nije kao krunu stavio sam sebi na glavu, nego da ga i mnogi drugi tako gledaju, svjedoče njegova dosadašnja dostignuća. Ne samo da je imao velike uspjehe sa svoja prethodna četiri albuma, već ga još i drugi stalno pozivaju da im gostuje na njihovim izdanjima, da sa svojom tipičnom singjay vokacijom začini čitavu stvar; pustiš neku stvar od bilo koga, kad tu je i Skarra Mucci, pogledaš neki video na YouTube, eto i Skarra Muccija, dođeš doma i otvoriš ormar, kad ono u kutu čuči Skarra Mucci... Unesi u Google "feat. Skarra Mucci", pa ćeš se uvjeriti.

Kako god, svi rado surađuju s njim jer svestran i prilagodljiv. Tako mu na ovom albumu, uzvratno, društvo prave legendarni Horace Andy ("It's For Real"), Beenie Man ("Sunlight"), Willy William ("The Song"), Yaniss Odua ("Raggamuffin School") i Mandinka ("Higher Than High"). Doma se osjeća kako u reggaeu, tako i u dancehallu i hip hopu. To se može čuti i na ovom novom albumu, kojega je snimio zajedno s tri produkcijske kuće (Irie Ites, Deebuzz i Weedy G Soundforce), a svaka od njih je unijela u album svoj karakteristični pristup.

Tako kroz album defiliraju uplivi hip hopa, ranog i modernog dancehalla i reggaea, ali i funka kao u "Mr. Walker" te dubstepa u bombastičnoj "Handz Ina Di Air". Skarra Mucci pri tome kao u stilu nekakvog kung fu majstora mijenja stilove i vokalne tehnike svjetlosnom brzinom, razbija cigle s masivnim basevima i pumpajućim beatovima, te žonglira i razbacuje se oko sebe s rimama o ganji, ženama, sistemu i, naravno, samome sebi.

Koristi se on i klasičnim riddimima kao što je Fittest of the Fittest u sjajnoj "Turn It Up Loud", a u posljednjoj traci albuma, "It Wasn't I" je iz povijesti iskopao baladu "Goodbye Baby" Keitha i Texa, te ju pretvorio u morbidnu hip hop inačicu. Kažu da idealni zabavljač iz svake situacije može izvući maksimum, a Skarra Mucci je upravo to, pored toga što je veliki singjay. Njegov novi album je pedeset minuta ispunjenih energijom, plesom i zajedljivom lirikom, a samo u pojedinim trenucima se spušta u prosječnost, kao u odvratnoj baladici "Somebody New". Ostatak je prva liga.