×

Nezavisni
Nezavisni 2015.
7. Listopad 2015

Drvored - "Arhelino"

Jedan od najatraktivnijih hrvatskih live bendova konačno ima svoj prvi album!
Naravno izdan je, u vlastitoj produkciji i distribuciji, uz pomoć nekolicine prijatelja benda. Drvored je tako i dalje ostao kao dar ovom često kreativno suspregnutom podneblju podarivši nam orkestar koji je uspio u onome gdje mnogi posustanu. Uspio je Drvored odavno postati bend koji vrlo dobro spaja kreativnost i originalnost s zabavljačkom stranom i vrhunskom sviračkom kvalitetom.

"Arhelino" se već dugo iščekuje među Drvoredovom publikom. Uvod i uvid u ono što će nas dočekati na albumu predstavila je ova vesela družina singleovima "Baš sam sretan" i "Le Vieux Marin" pred nekoliko godina, a zatim nam, kad smo se već zapitali hoće li tog albuma uopće biti, servirali poletni "Zanzibar". Međutim, ovo je samo mali dio mozaika koji nam je servirao "Arhelino". Uz svo more utjecaja sa svih strana svjeta, od hrpe zvukova Drvored je napravio kolaž jednako zanimljiv za ples pred subotnji izlazak i za odmor od napornog dana utorkom uvečer. Hoćete li sanjati o svojoj najdražoj "Konobarici", slaviti genijalnost "Limene glazbe" ili zaplesati uz "Balkankan", na "Arhelinu" ćete pronaći sve te, ali i mnoge druge teme. Okosnicom koju čine ska, kan-kan, francuska šansona i raznorazni fino upakirani balkanski zvukovi, "Arhelino" predstavlja upravo ono zbog čega Drvored nakon svakog nastupa dobije nekolicinu novih fanatičnih fanova. Ako nikada niste okusili Drvoredov koncert, teško ću vam riječima dočarati o čemu pričam. Ali budite sigurni da ćete se sigurno uhvatiti kako lupkate nogom u ritmu nakon što pritisnete onu čarobnu tipku „play“ na bilo koju od petnaest pjesama ovog albuma. Moji osobni favoriti su "Johnny Ketty", "Polena", "Le Vent" i "Konobarica", ali s obzirom na raznolikost albuma, sasvim je sigurno da će svaki slušatelj pronaći svoj skup omiljenih skladbi, a i da će vas Drvored razoružati upravo tom raznolikošću uz zadržavanje vlastite osobnosti.

Drvored je uspio. "Arhelino" je album koji zaslužuje mjesto na svakom hard disku (a uskoro, nadajmo se i u CD playerima). Ovaj francusko-hrvatski skup sjajnih glazbenika sastavio je album koji je uspio nadmašiti očekivanja vlastitih fanova te si time osigurao kontinuirani rast baze obožavatelja. Obzirom da je Drvored na glasu kao jedna od najboljih koncertnih atrakcija hrvatske alternativne glazbe, "Arhelino" je uživo sigurno i puno bolji. Zato, čim uhvatite priliku, trk na Drvoredov koncert. A prva prilika vam se pruža već večeras 7. listopada u Tvornici kulture.