Eleven Seven Records
Eleven Seven Records 2015.
16. Srpanj 2015

Bionic Clarke - "Prettiest Girl"

Od singla do albuma
O njegovom prethodno objavljenom singlu "Prettiest Girl" već je bilo riječi na ovim stranicama, a pred nama je sada i puni album istog naslova, koji je ujedno i prvi dugosvirajući u diskografiji ovog Jamajkanca. Pored već spomenute naslovne "Prettiest Girl", Bionic Clarke je upakirao još jedanaest vokalnih traka, koje su nastale u suradnji s njemačkim producentom Dubvisionist i Lennartom Tacke s Jamajke - kolaboracija koja se i prethodno ispostavila kao zgoditak. Uz to u partiji su i Marco Baresi, prijašnji Gentlemanov suputnik, te Markus Dassman iz Senior Allstars grupe, koji su sklapali riddime.

Kombinacija vrhunskog vokaliste, čiji je glas i način pjevanja simetričan onom od Horace Andya, te iskusnih producenata i muzičara izrodila je jedan moderan roots reggae album - sa snažnim bas linijama i ritmovima te finim i prirodnim roots aranžmanima, čija kvaliteta ne leži nužno u inovaciji, već u vrhunskom performansu njegovih aktera i autora. Prije svega tu je sam Bionic Clarke, koji se s ovim nameće kao jedan od trenutno najkompletnijih vokalista u tradiciji velikih jamajkanskih pjevača.

Njegov gorko-slatki glas, vrlo melodičan i bujan u rasponu, dolazi do najvećeg mogućeg izražaja u savršeno za njega skrojenim kompozicijama. Tim više što je naslovna pjesma, u usporedbi s ostatkom albuma, čak jedna od slabijih momenata, jer u nastavku albuma nema ni traga prekomjernom lovers patosu iz spomenute pjesme. Čak i kad u sljedećoj "Mr. DJ" govori o odlasku na feštu sa svojom lady, kritički podtonovi su nedvosmisleni u refrenu posuđenom iz Marleyeve "Nice Time" ('long time we no have no nice time'). Bionic Clarke je tu itekako angažiran oko ozbiljnijih tema kao u "Poor People" ili "Fight I So". Tako i kad progovara o travi kao u "Farmer", i tu zauzima čvrst i proaktivan stav za njenu legalizaciju.

Iako se na prvu čini kao da mu je debi album nekako ispao iz vremena radi odricanja od digitalnih dotjerivanja ili svega onoga što se reggaeu desilo u posljednjih tridesetak godina, upravo njegova usmjerenost na čistokrvne aranžmane i vokalne kvalitete čini ovaj album posebnim u današnjem kontekstu. Još kad ovako dobro zvuči...