Twin Cats Records
Twin Cats Records 2024.
19. Veljača 2024

Iseo & Dodosound - "En La Tormenta" - muzika kao način života

Reggae album za znatiželjnje

Zavodljivi duo Iseo & Dodosound objavili su novi album "En La Tormenta", što bi u slobodnom prijevodu značilo u oluji. Njihov glazbeni stil od 2014. godine okarakterziran je kao reggae/dub, ali s jakim utjecajima trip hopa iako se često u njihovim ranijim radovima mogao pronaći utjecaj rub-a-duba osamdesetih, a nije im bilo strano za potezanjem “živih” muzičara kako bi dodatno obogatili svoj zvuk.

Iseo & Dodosound
vole grabiti prema naprijed pa tako nakon izdanja "Blossom" iz 2022. započinju ovu godinu s albumom “En La Tormenta" koji su objavili za vlastitu etiketu Twin Cats Records. “En La Tormenta" je zapečatio njihov sad već prepoznatljiv stil koji se figurativno rečeno, savršeno uklapa sunčane epohe postojanja. Uz njihovu ležernu kombinaciju duba i rootsa u cjelokupnu sliku albuma lako se uklopio i ska, kao što je to primjerice u pjesmi “Cuando Salga El Sol”. “Cuando Salga El Sol” ležerna je i opuštena, s nešto bržim ritmom od onog uobičajenog za Iseo & Dodosound.

Naslovna “En La Tormenta" označava tu famoznu oluju koju sami Iseo & Dodosound objašnjavaju kao metež u kojem su se našli za vrijeme snimanja albuma. U “En La Tormenta" vokal Leire Villanueva López koja se odaziva na Iseo ritmično nosi zvuk puhačkih instrumenata.  Njihov autentičan dub stil održava se u "Lo que fue" u kojoj daju do znanja da je muzika njihov način života. Na albumu postoji i vlastita samoobrada starijeg hita "Dance Forever" koji se za ovu priliku preobrazio u "Esta noche". Noviju verziju pjesme nose elementi drum’n’bassa i puhačke dionice saksofonista Jona Zufiaurrea. "Dance Forever" uspješno se transformirala u pjesmu koja će vas uspješno zagrijati za večernje izlaske. Ne bi valjalo izostavit i njihove društveno angažirane tekstove, a njihov bunt se na ovom albumu najviše očituje u "Sin Bandera" i "21" u kojima se dotiču problema suvremenog života, kao i grozota koje se čine zbog političko-ekonomskih interesa i ponavljaju kroz ljudsku povijest.

Autorica naslovnice novog albuma je francuska umjetnica po imenu Diane Rousille, a sama naslovnica odražava njihov stil života; života na cesti, odnosno života glazbenika na turnejama.

Iseo & Dodosound uspjeli su svoj rad nenametljivo i jednako podmetnuti štovateljima reggaea, i ljubiteljima modernog popa i elektronike. “En La Tormenta" je album koji potiče znatiželju za istraživanjem novih glazbenih kombinacija koje garantiraju put do raznovrsne publike.