Reggae slovenija
Wagram Music
Wagram Music 2022.
30. Kolovoz 2022

Biga*Ranx - “Eh Yo!” - nosi određenu kontemplacijsku težinu

Novo izdanje od Biga*Ranxa

Francuski ragga/hip hop MC Biga*Ranx nanizao je već više od desetak izdanja koje prati najsuvremenija produkcija, a u taj niz pripada i najnoviji album “Eh Yo!”. Biga*Ranx već je ranije naglašavao utjecaj Super Cata, Alton Ellisa i Vybz Kartela na svoj rad, a tu nesvakidašnju kombinaciju uspješno je implementirao i u “Eh Yo!”.

U skladu s neobičnim vremenima u kojima živimo, cijeli “Eh Yo!” nosi osjećaj tjeskobe koji je zapakiran u dub s elementima trapa i hip hop. No njegovo liričko umijeće ipak je u centru pozornosti i nosi cijeli album. Tu su i gostovanja poput francuskog artista Blundetta na kontemplarnoj “Montpellier” na koju se nastavlja zarazna “La Glance” u kojoj autor otvara sa stihom “La glace fond et le plastique reste” (“Led se topi, a plastika ostaje”). Stihom u kojem je sažeta problematika novog doba. Slijedi “7 days”,  centralni hit s albuma nastao u suradnji s Atilijem, njegovim višegodišnjim suradnikom. Temom overdosea društvenim mrežama bavimo se u “Emoji”, a u “Bruce Wayne” pojavljuje se Lil Slow, još jedan mladi beatmaker. Nakon poprilično depresivnog proboja kroz album, dolazimo do sound system poskočice “Ice On Cube” u kojoj će uživati svi ljubitelji gromoglasnih udaraca iz zvučnika. U tom ritmu se nastavlja s “Illegal Dance”, a na obje gostuje još jedan francuski glazbenik, JAEL. Biga*Ranx na ovom albumu nije okupio glazbenu elitu na gostovanjima već “domaću ekipu iz kvarta” koja je odradila vrhunski posao. “Eh Yo!” nosi određenu kontemplacijsku težinu, a produkcijski nivo ovog izdanja je na najvišim razinama.