Dub&Roll Records
Dub&Roll Records 2017.
26. Veljača 2018

Bademah feat. Tenor Youthman - "Blood A Run" 7''

Zajednička krv i riddimi na izvoz

[slika by Eyedin]

Iako se BiH danas, osim sve ružnijih vijesti, ne može podičiti nekim novim izvoznim produktima, u slučaju ovog 7inčnog izdanja švedskog Dub&Roll Recordsa, labela s jakim vezama s našim podnebljem, ta je činjenica izvrnuta naopačke. Riddim za singl "Blood A Run" je nastao upravo u Bosni i Hercegovini, skladba za ovaj 7inč je snimljena u Rusiji s aranžmanima od Rebelsteppa i vokalima Tenor Youthmana, a masterirana je u kultnom engleskom Conscious Sounds studiju Dougieja Conscious i otiskano je sve u Njemačkoj. Znači, prava međunarodna kolaboracija je bila ovdje na djelu, koja je uzela svoj početak kod bosanskohercegovačkog producenta Bademah iz sarajevskog Bass-ul-Ulema kolektiva. Ovaj svestrani producent izdaje za čitav niz izdavača, koji pokrivaju široki spektar bas glazbe, počevši od labela kao što je ROHS!, koji je se specijalizirao na ambijentalni dub tehno, pa sve do spomenutog Dub&Roll Recordsa, koji se kreće u dub i reggae vodama. Tenor Youthman je također neumorni allrounder, koji je do sada sudjelovao na hrpi svakojakih izdanja. Veteran je ruske sound system scene, a djeluje i kao singjay i producent. Ova dvojica u "Blood A Run" isporučuju neku čudnu kombinaciju Rebelsteppovog klasičnog reggae pikanja gitarom, neumoljivo melodične bas linije i skoro hipnotičkog rockers beata, te moderne i na prostranstvo zvuka reducirane estetike odjekujućih synthova. U slijednoj dub verziji Bademah očito zna da u srži svake umjetnosti leži pretjerivanje i shodno tome izolira i potencira sve prije navedeno u najboljem dub fazonu. Suvereno ova dvojica, usprkos namjernom usporavanju aranžmana i apokaliptičnom retorikom, svode sve naše međusobne razlike na najmanji zajednički ujedinitelj - krv, koja stoji kao simbol naše istosti i propasti.