Princevibe Productions
Princevibe Productions 2016.
28. Siječanj 2016

Earth Beat Movement - "70 BPM"

Talijanska oda offbeatu
Svatko tko ovaj život nazove jednim "predivnim putovanjem" ili je glup ili naivan ili neiživljen pa ne zna drukčije. No pored toga što je upravo to napisala ova talijanska grupa iz Firence u vezi svog novog, drugog po redu albuma i ostala živa, u muzičkom dijelu od "70 BPM" se Earth Beat Movement pokazuju od jedne sasvim druge strane - kao zreli i vješti peteročlani sastav eklektičnog stila s izvrsnom pjevačicom koja bi se zbog svog glasa svakog dana trebala zahvaljivati Bogu i roditeljima.

Nema tu brige, što god joj se baci pred noge - bilo da je hip hopom prožeta balada "Beautiful Ladies" koju je otpjevala s Raphael, bilo da je to plitki latino plesnjak kao što je "Pull Up", rocksteady vremeplov "Con Un Sorriso in Più" ili hrpa finog roots reggaea koji čini većinu albuma - Miss Tilla to sve dočekuje na prvu i uzvraća natrag nonšalantnim sidekickom. Pa i kad joj se na mikrofonu pridruži njemački pjevač Jahcoustix u toplom roots broju "Heal Your Heart", ona mu parira bez ikakvih problema, čak štoviše.

Druga stvar koja se sama od sebe ističe u ovih četrnaest brojeva je svježa i razigrana produkcija stanovitog Ciro 'Princevibe' Pissanelija. Komadi dolaze prirodno i ugodni su za cupkanje dok spomenuta Miss Tilla izvodi svoje umiljate vokalne akrobacije, a u pozadini se oglašavaju raskošni duhači, odjekuju gitare i synthovi te razne sirene i zvukovi. Na mahove se producent Princevibe uzdiže u pravcatu top-formu s izvrsnim, vrlo prostranim miksom kakav se ne čuje bas svaki dan.

Tako je glas od Miss Tilla u "Miss Bun Dub" rastvorio na tanke slojeve koje raspršuje poput bijelog perja preko valova atmosferičnih delaya i divljih steppers ritmova kao primjerice u "Give Gratitude". Pored toga ovi Talijani u "Selfie" puštaju dobru dozu sarkazma i humora karikirajući ovaj narcisoidni trend.

Pri tome su Earth Beat Movement za svoj novi album obukli kapute naopačke te se odvojili od hip hopa, koji je činio dobar dio njihovog stila u prethodnom debi albumu. "70 BPM" je na neki način hvalospjev i odavanje počasti muzici koja je na njih najviše utjecala, a to je - kako sami priznaju - roots reggae. A nekako kao nusproizvod su usput snimili najsvježiju i najrazigraniju ploču koja je u posljednje vrijeme došla iz talijanske reggae scene.