Ariwa Sounds
Ariwa Sounds 2014.
23. Prosinac 2014

Luciano - "At Ariwa Sounds"

Uspješna kolaboracija između Luciana i Ariwe

Osim što je dobio nadimak po italo-američkom gangsteru sumnjive slave - Lucky Lucianu, ovaj jamajkanski pjevač nema ništa drugo s njim zajedničko. Odgojen je u velikoj religioznoj obitelji s osmero braće i sestara, te je čitav svoj muzički rad posvetio zalažući se za buntovničke, ali i pozitivne ciljeve. Njegova suradnja s Mad Professorom i Joe Ariwom na prošlom showcase albumu "Deliverance" je bila dobra, zapravo toliko dobar da je ponovo posjetio Ariwa studio i tamo snimio sedam novih trakova u istom showcase formatu s vokalnim i dub verzijama u jednom komadu, ili drukčije rečeno - disco mix stilu.

Idilična kolaboracija ove dvojice veterana se i ovdje oslikava u djelimice šabloniziranim, suvremenim roots/dub aranžmanima s povišenim tempima, tribalnim nyabinghi perkusijama, te izraženim gitarskim dionicama, koje dominiraju kako u ritmičnim skankovima, tako i u kratkim konciznim solažama. Atmosfera albuma je u uglavnom vrlo prozračna, topla i pozitivna; "Only Good Music" - kao što i kaže jedna od pjesama u svom naslovu. Harmonični duhači odjekuju u "Sounds of the Ghetto", veseli skankovi vode kroz "Essence of Life" i "For the Love of Money", a romantični backvokali defiliraju u mjesečinom obasjanoj "Special Kind of Love". Lucianov specifični, prisni i melodični vokal jednako se dobro uklapa u lovers songove, kao i u društveno-kritičke osvrte, kakvi se primjerice mogu čuti u "Have No Fear", te prije spomenutim "For the Love of Money" i "Sounds of the Ghetto".

Ona druga strana ovog showcase albuma su prikačene dub verzije trakova, koji slijede Ariwa tradiciju roots duba s dinamičnim UK elementima i filigrane lucidnosti u miksu. Na mahove to sve zvuči predvidljivo i unisono, ali u drugu ruku profesionalno i sigurno zahvaljujući prvoklasnim autorima, a zabavno u cjelini. "At Ariwa Sounds" je još jedna uspješna kolaboracija između Luciana i Ariwe, nadajmo se ne i posljednja.