Rewind Guaranteed
Rewind Guaranteed 2020.
19. Veljača 2021

Sugahspank & Blend Mishkin - "Paint Everything White"

Grčka reggae/soul priča
Reggae kao žanr nikad nije poznavao tematska ograničenja, štoviše podržava izražavanje o sociološkim i spiritualnim temama iako je najčešće percipiran kroz ljubavnu liriku. Grčki producent Blend Mishkin prepoznao je taj otvoreni puls reggae glazbe već odavno. Što se tiče komercijalne strane priče, njegova vizija žanra, bilo da radi samostalno ili u suradničkim projektima uvijek je bila više orijentirana prema internacionalnim vodama nego prema lokalnom tržištu. Sreća, danas postoji world wide web pa je plasman muzike nikad lakši. Puno je vremena prošlo od njihove suradnje na albumu Sugahspank “The Incredible The Invisible” na kojem se Mishkin potpisao kao producent. Njegova nova kolaboracija s vokalnom soul snagataricom Sugahspank za globalni plasman rezultirala je albumom "Paint Everything White". A kako je to obojati sve u bijelo i krenuti ispočetka, prikazala je Sugahspank koja moćnom lirikom izrazito dominira cijelim izdanjem. Kroz vlastito izražavanje sebstva, bilo ono u najcrnjem ili najoptimističnijem obliku bez nametanja ružičastih naočala daje doprinos društvu iskrivljenih vrijednosti. Blend Mishkin kao pratnja i nositelj albuma izvrsno je pogodio njena lirička raspoloženja koja često osciliraju kao na kakavom roller coasteru. A biti na roller coasteru znači biti živ, sve je to za ljude.

Optimalno dugačko izdanje s osam pjesama dobar je reprezent reggaea kao iznimno snažne muzike koja vrlo lako ulazi u simbiozu s drugim žanrovima. Tako "Paint Everything White" često uplovljava u soul, ali reggae je taj koji nosi glavnu priču. Album polako otvara reggae traka “Yummy Man” nošena puhačkim dionicama, koja je kao izdvojeni singl adekvatno predstavila album. Nježno se dalje kroči kroz album s “I Grow” do još nježnije radiofonične "Paint Everything White". Nježnost je presječena melankonijom u soul poemi “So I’d Be Ready For You”, a romantika je okrenula drugu stranu ploče na “Daughter” u kojoj Sugahspank jasno i kvalitetno izražava ženske principe kroz percepciju kćeri. Kompletno ispoljavanje “frustrirane lude kučke” dolazi u “Holy Murdered Virgin” koju sigurno niste očekivali na početku albuma dok ste se ufuravali kroz “Yummy Man”.

Sugahspank & Blend Mishkin nisu sami u ovoj priči, oko njih je okupljena grčka ekipa glazbenika koji su zajedno s njima iznijeli album. Možda "Paint Everything White" ne bi imao ovakvu čvrstinu bez ovakvih bass ili gitarskih dionica, ili pratnji na trombonu i klavijaturama. Bilo bi zanimljivo čuti i koju pjesmu i na grčkom no očito je album dizajniran za vanjsko tržište. "Paint Everything White" vrijedan je pažnje.