samostalno izdanje
samostalno izdanje 2020.
20. Travanj 2020

Conquering Lion - "Revolution Time"

Novi album makedonskog reggae sastava
Jedan od najustrajnijih reggae sastava s ovih prostora Conquering Lion ne odustaje od svoje misije. Nedavno su proslavili 13. godišnjicu rada benda i objavili peto dugosvirajuće izdanje s kojim nastavljaju svoju pozitivnu priču. U međuvremenu je četvrti album “Land of Confusion” nominiran za nagradu Grammy 2017. te kao album godine od strane eminentnog reggae portala Reggeaville.

U doba modernog života koji sa sobom nosi zagađenu prirodu pod dirigentskom palicom lažno osvještenog čovjeka, "Revolution Time" poziva na duhovni rast i napredak. U borbi za slobodom kretanja unutar sebe Conquering Lion pogađaju u srž reggae glazbe, a to je njen revolucionaran duh. Ne znači to uvijek nužno bunt, ali osvještene poruke koje sa sobom nosi reggae uvijek su imperativ. Stoga je "Revolution Time" došao u pravo vrijeme, u vrijeme kada je nužno potrebno mijenjanje koncepata zastarjelih načina razmišljanja.

Album otvara “Shine”, pjesma koja je predstavljena još 2018. godine, a govori o vlastitom unutarnjem sjaju kojeg konstatno zaboravljamo i stavljamo pod tepih. Jedino gostovanje na albumu se pojavljuje u obliku talijanskog reggae vokala Raphaela koji je našao svoje mjesto u “Badman World” u kojoj zajedničkim snagama progovaraju o prljavom svijetu, usvajanju lekcija i glazbi kao pokretačkom kotaču. “Is It Real” nastavlja govoriti o babilonskom sustavu vrijednosti, a naslovna “Revolution Time” očekivano poziva na revoluciju koja ne mora nužno biti nasilna i okrutna. Jednostavna sedmeročlana postava snažno drži glazbenu konstrukciju; vodeći vokal Rootsman I kroz cijeli album nošen je gitarama dok klavijature, perkusije i trombon istodobno pridonose ležernosti i određenoj težini zvuka.

Conquering Lion ponovno su primjer reggae sastava s ovog govornog područja koji uspješno ispostavlja album na engleskom jeziku. Trinaest godina prenose poruku rada i ustrajnosti s pozitivnim, ali ne i ružičastim pogledom na život.