9. Lipanj 2019

Good Vibrations - "Newly Crowned Hope"

Nova slovenska reggae uzdanica
Na scenu je službeno stupio Good Vibrations, deveteročlani slovenski reggae sastav koji se početkom ove godine predstavio s prvim EP-em "Newly Crowned Hope", a novookrunjene nade otvaraju EP s istoimenim ska/jazz singlom. Melodičnost i zavodljivost "Newly Crowned Hope" otvaraju put usporedbama s bendovima poput North East Ska Jazz Orchestra ili New York Ska Jazz Ensemble. Hrabro upuštanje u pjevanje na materinjem slovenskom jeziku kreće već na “Groovie Reggae”. Iako postoji sklonost ismijavanju plasiranja reggaea na domaćem jeziku, pjevanje na materinjem izričaju lokalnih reggae bendova je nužno ukoliko žele uspostaviti odnos s domaćom publikom. No ne i ključno. Poruka i kvaliteta sadržaja ipak moraju biti na prvom mjestu. Prepoznali su to mladci iz Good Vibrationsa koji nastavljaju gurati ska/reggae/jazz ritam u “Skalah”, a ispostavljaju još dvije autorske pjesme na slovenskom - “Ljudje s Čopove” i “Ali poznaš mojo skrivnost?” Nošeni brass sekcijom (tenor saksofon, alt saksofon, bariton saksofon, 2× truba i 2× trombon) uspjeli su osvježiti slovensku autorsku scenu. Na kraju EP-a spotiču se na obrade starog Dubiozinog hita “Marijuana” i "Klub ljudi z resnimi problemi" slovenskog pop/rock benda Zmelkoow. Preoblačenje “Marijuane” iz Adisinog u Evino ruho može im donijeti poene kod naroda, jer narod voli ono što im je već uhu poznato. Novookrunjene nade prepuni su entuzijastičnog elena i koračaju dobrim vibracijama u budućnost.