"Reggae Gone Country" (2011.),
"Best Of Reggae Lounge (The 80's Edition)" (2013.)
"Is It Rolling Bob - A Reggae Tribute To Bob Dylan" (2004.)

Uz to imamo i dva albuma za one zakačene za 80's pop:
Dubxanne - "Police In Dub" (2008.) (obrade benda The Police)
Easy Star All-Stars - "Thrillah" (obrade kompetnog "Thriller" albuma Michael Jacksona) (2012).

Prvo i prvo - odrastao sam u osamdesetima i kad čujem hitove iz toga vremena postanem kao dijete. Ne zanima me tko to voli ili ne voli, ja se na osamdesete otkačim lako.  Ljudi tada još nisu znali što je megabass, ali su se bar znali zaboraviti i zabavljati bez sudjelovanja mozga, intelekta i sličnih prepreka ljudskoj zabavi. Pošto su 70-e bile u znaku aktivizma i borbe za artističku slobodu, 80-e su pak otišle u nešto što će neki nazvati laka zabava. E, pa dan danas volim laku zabavu i brainless komedije. Beskonačna intelektualna premišljanja su mi nula bodova. Been there, done dat. Daj mi Policijsku Akademiju i Surovi Skejting i da vidiš chillanja.

I ostaje čitav svemir mogućnosti nakon što čovjek kontemplaciju i filozofije zamijeni s meditacijom i traženjem mira. Dobra volja je jedini lijek za depru...Zato daš mi laku zabavu i ja se igram u pijesku kao dijete. Jer takvima pripada Kraljevstvo Nebesko. I to mi je dublja meditacija od slipknota i hiphop beskonačnih trkeljanja. Return to Innocence - Movement of JAH People.

Pošto je meni od navedenih kompilacija najdraža "Best Of Reggae Lounge (The 80s Edition)" njoj ćemo posvetiti pažnju, a druge navedene stvari čekirajte sami (ako vas zanima Dylan, Police, Michael ili Country). Kompilaciju otvara obrada nenadmašne Cyndi Lauper - "Time Afer Time" (u izvedbi mekane Dayneae Deacon) - i slušatelju postaje jasno da su hitovi iz 80-ih vrlo podatni za prebacivanje iz pop stila u reggae format. Rastapalice ljetne bato - to nam treba, a ne depresivci ili agresivci koji prežvakavaju svoje unutarnje borbe i misle da to nekoga zanima. Stari Dylan je naprimjer za razliku od intelektualaca zapravo slikar koji riječima zna prenijeti sliku - i to više nije mrtvi intelekt nego umjetnost. Ajde ti naslikaj sliku u nečijoj glavi samo s glazbom i riječima. Paul Simon ili Nick Cave imaju isti dar koji rijetki posjeduju. To su pravi pjesnici... Inplantiraju slike drito u retinu mozga.

Nego da, 80-e su lagana pjesma za ljeto na plaži uz palme i sve ostalo. Tko može bolje rastočiti brige nego svima nam voljeni reggae/roots? Druga pjesma "Easy" ne upada striktno u 80-e jer je obrada Commodores hita iz 1977. (iako je Faith No More obrada iz 90-ih najpoznatija). Šta da se kaže, osim "...Easy Like The Sunday Morning..." Treća je pjesma meni super jer volim Simply Red i sve što rade -"Holding Back The Years" opet u izvedbi svilene Dayneae Deacon. I sve je jasno kako će se album razviti... Posebno treba izdvojiti "Black Velvet" (Alannah Myles obrada), "What's Love Got To Do With It" (Tina Turner u originalu), "Don't Dream It's Over" (Crowded House), "Your Love Is King" (Sade), "Karma Chameleon" (Culture Club), "Like A Virgin" (Madonna), "Self Control" (Laura Branigan), "Talkin Bout The Revolution" (Tracy Chapman), "Take On Me" (A-Ha), "I Still Haven't Found" (U2), "Tainted Love" (Soft Cell), "Nothing Compares 2 U" (Queen Sinead). Moj osobni favorit je Kharuso izvedba legendarnog hita "Wonderful Life" stanovitog Blacka (real name Colin V).

Pa ako želite rastegnuti ljeto koliko god ide, predajte se silky smooth zvukovima reggae loungea... Druge kompilacije molim ne zaboraviti jer su cream of the crops reggae obrada.
Tekst:   Čupi