Columbia Records
Columbia Records 2019.
5. Svibanj 2019

Koffee - “Rapture” EP

Bunt nove generacije
Mikayla Simpson rođena 2000. godine odjeknula je poput eksplozije na glazbenoj sceni kao Koffee. Kao punopravna predstavnica digitalne generacije, svoju karijeru je započela “slučajno” kao Instagram zvijezda kada je 2017. godine objavila video na kojem pjeva i svira akustičnu gitaru posvećen Usainu Boltu, jamajkanskom sprinteru i nogometašu. Bolt je to podijelio sa svojim obožavateljima i njena priča je zatim krenula brzopoteznom uzlaznom putanjom. Nedugo nakon toga predstavljena je od strane Cocoa Tea na Rebel Salute festivalu, a zatim su uslijedili pozivi od vlastitih idola Chronixxa i Protojea. Internet je preplavljen hvalospjevima o mladoj nadi s Jamajke, a vrlo brzo ju se zgrabila Columbia Records koja objavljuje prvi EP “Rapture”. Kratki format za novu generaciju. Prvi hit “Burning” nastao na Ouji Riddimu pokazuje njenu vokalnu spretnost koja se možda nije mogla odmah uvidjeti na akustičnom “Legendu” koju je posvetila Usainu Boltu s početka priče. “Burning” je privukao pozornost Walshy Firea iz Major Lazera koji je zajedno s Izybeatsom kasnije bio zadužen za koprodukciju njenog službenog debi singla “Toast” koji je instant plasiran na radio postaje i time privlači pozornost američke publike. “Toast” tekstualno obiluje zahvalnošću prema životu, a s modernom produkcijom svakako privlači mlađu publiku kojoj je u ovo sumanuto doba nužno potrebno plasirati kvalitetan sadržaj. Na naslovnoj “Rapture” podsjeća vlastite kritičare da je ovo njenih pet minuta. Iako blago koketira i naginje u glazbenom izboru prema američkom hip hopu, ne zaboravlja odati počast dancehallu u “Raggamuffin” na strogo jamajkanski način. Njena mladost pršti bahatim entuzijazmom koji je karaktersitičan za dvadesetogodišnjake, a pozitivno se odražava na njen glazbeni izraz. Preostaje nam samo aktivno promatrati u kojem će smjeru njena karijera otići u nadi da je neće razgrabiti veliki diskografski moguli.